HomeUSABoston

21-miesięczne dziecko przedawkowało mieszankę heroiny i fentanylu

21-miesięczne dziecko przedawkowało mieszankę heroiny i fentanylu

Prokuratura w Massachusetts postawiła zarzuty 30-letniej kobiecie po tym, jak jej liczący 21 miesięcy syn przedawkował mieszankę heroiny i fentanylu, którą znalazł w pokoju dziennym.

Policja poinformowała, że chłopiec potrzebował kilku dawek Narcanu – środka podawanego w przypadku przedawkowania, oraz kroplówki z Narcanu.

Saranah M. Raposa, matka chłopca, zeznała, że syn miał problemy z oddychaniem. Jego stan się pogarszał, a w pewnym momencie kobieta krzykiem zaczęła wzywać pomocy. Jej sąsiedzi wezwali policję. Przybyli na miejsce ratownicy znaleźli dziecko nieprzytomne i nieoddychające. Chłopca przetransportowano do St. Luke’s Hospital w New Bedford, a stamtąd do Boston Children’s Hospital.

Opiekę nad chłopcem i jego 4-letnim bratem przejął stanowy Departament Dziecka i Rodziny. Matce postawiono zarzuty narażenia życia dziecka na niebezpieczeństwo, napaści na dziecko z pobiciem oraz posiadania heroiny.

(jj)

COMMENTS